Anime İzle - Türkçe Altyazılı Anime İzleme Sitesi
Anime izlemek için en doğru adrestesiniz! Anizm, Türkiye'nin en köklü ve en güncel türkçe altyazılı anime izleme platformudur. 2013 yılından bu yana binlerce anime severin güvendiği sitemizde, her gün yeni bölümler eklenmekte ve en popüler animeler türkçe altyazılı olarak yayınlanmaktadır.
Sitemizde aksiyon, macera, romantik, komedi, bilim kurgu ve daha birçok kategoride anime izleyebilirsiniz. One Piece, Naruto, Attack on Titan, Jujutsu Kaisen, Demon Slayer gibi popüler animelerin yanı sıra, az bilinen yapımları da türkçe altyazılı olarak takipçilerimize sunuyoruz.
Neden Anizm?
- Günlük güncellenen anime bölümleri ile her zaman en yeni içerikler
- HD kalitede, hızlı ve kesintisiz anime izleme deneyimi
- Profesyonel fansub ekipleri tarafından hazırlanan türkçe altyazılar
- Mobil uyumlu tasarım ile her cihazdan rahatça anime izleyin
- Anime takvimi ile haftalık yayın programını takip edin
Hemen ücretsiz üye olun ve anime izlemeye başlayın! Tavsiye Robotumuz ile zevkinize uygun animeleri keşfedin.
Yorumlar
olm buarada şimdi merlin gider buna aşık falan olursa seriyi bırakırım >:/
bu arada Etfal öldü yani o çocuklar tek başına yaşamak zorunda
En sevdiyim op vücutla reankarne olan ana karakter hemde isekai
Lan bu dayı Thors babaya benziyo
başka vücutla geri dönmüş
3 dakikada Thorsdan re:zerodaki wilhelm bunağa evrimleşti awk
aynısını düşündüm mq
Çocuk hali tbatedeki artura benziyo gibi
anaaa harbi la
Saç rengi olmamış ama Eminence in shadowdaki Cide benziyo da
Eftal is coming. 😈🔥
Skill olacak spam....
spam olacak aura farming
lezzetli duruyor, bakalım tadı nasılmış.
iyi bir animeye benziyo inş yüzümüzü kara çıkarmaz
Güzel bir animeye benziyor :DD Çeviri ve edit için teşekkürler.
eski üvey kızını opaili şekilde kapakta gördüğümüze göre kendi dünyasında birkaç yıl sonra görüyoruz isekai cheat skillerinide almış olduğuna göre harem kurmazsa bir şey bilmiyorum. (haremde anneside olabilir, daha önce gördük.)
ya zaten öyle kocaman göğüslerin olduğu Isekai haremdir net !
Yaw abi m/al mı bunlar yeteneği yok iken imparator olmuş hâlâ yetenek yok diye üzülüyor derde bak ya ben olsam sevinçten havalara uçarım lan neyse umarım güzel olur emeği geçenlere teşekkürler
dimi m/Q bende anlamadım bu neyin kafası acaba....?!?!? hani şeyde düşünebilirdi... ulan yeteneksiz böyleysem varya üfff... gibi m@l bu awk
Harbi ya
Umarım o şeytan kızı harem yapmaz kendi kızı gibi büyütmüş
Olur olur yeriz yeriz.
Nerden görsem tanırım bu kapakları 100% isekai
çaktırma
Keçmişin isekai mi acaba 😂
Kardeşim kaç bin isekai izlediyse artık kalitelilerini anında anlıyo
evt işte bu güzel bir isekai animesi daha hadi bakalım nolucak ileri zamanlarda bunu düşünelim buarada emeği geçen herkesin emeğine sağlık
Ben şu sukatstci isekaisindeki gibi bişey olacağından korkuyom
Yok be olmaz inşallah (bu arada hangisinden bahsediyorsun)
hangisi !?!?!? (8000 tane var)
Bilmiyorum bende o yüzden soruyorum!?!?!?!
muhtemelen şey yaaa şu hani gölge güçleri olan bide elf kızla yüzük ( parmaklarını kesiyolar) takanı diyo muhtemelen ... galiba
Bu yorumu silmek istediğinize emin misiniz? Bu işlem geri alınamaz.